Carestream Health laureatem nagrody za wprowadzenie na rynek bezprzewodowego, cyfrowego systemu radiologicznego

Udostępnij:
Firma Carestream Health Inc. została laureatem 27 (za 2010 rok) corocznych nagród reklamowych rynku medycznego (Healthcare Advertising Awards) sponsorowanych przez magazyn Healthcare Marketing Report, za działania marketingowe związane z pierwszym na rynku bezprzewodowym systemem radiologicznym - system CARESTREAM DRX-1.
Nagroda Healthcare Advertising Award jest najstarszą, największą i najbardziej prestiżową nagrodą reklamową na rynku medycznym, o jej przyznanie ubiegło się ponad 4 tys. zgłoszeń.

Healthcare Marketing Report jest wiodącą publikacją zajmującą się wszystkimi aspektami marketingu, reklamy i strategicznego rozwoju biznesowego na rynku zdrowia. Zgłoszenia z całego świata oceniane są przez zespół sędziowski pochodzący z różnych stanów USA. Oceniana jest kreatywność, jakość, skuteczność przekazywanego komunikatu, projekt graficzny i całkowity wpływ działań.

Firma Carestrem Health i bezpośrednio z nią współpracująca agencja marketingu bezpośredniego - The Verdi Group - zgłosiła kampanię wprowadzającą na rynek system DRX-1 w kategorii bezpośredniej reklamy pocztowej (Direct Mail Advertising) dla produktów medycznych. Zintegrowana kampania składała się z dwóch przesyłek typu direct mail, listu e-mail z informacją skierowaną do klientów i marketingu typu outbound. Zespół sędziów uhonorował firmy Carestream Health i The Verdi Group złotą nagrodą za stworzenie wysoce skutecznego programu marketingowego.

Firma Carestream Health wciąż rejestruje duży popyt na swój innowacyjny system CARESTREAM DRX-1 w szpitalach na całym świecie, który wyposaża istniejące gabinety rentgenowskie w bezprzewodową technologię DR w czasie krótszym niż jeden dzień, za ułamek ceny całego systemu DR. Uaktualnienie sprzętu znajdującego się w tradycyjnych gabinetach rentgenowskich do technologii cyfrowej jest szybkie i proste, a na wdrożeniu technologii umożliwiającej natychmiastowe uzyskanie obrazów radiologicznych o doskonałej jakości systemu DRX-1 zyskują tak pacjenci, jak i personel medyczny.

System DRX-1 nie tylko zyskał uznanie za kampanię reklamową, również wiodąca firma konsultingowa o globalnym zasięgu Frost & Sullivan nagrodziła firmę Carestream Health za innowacyjny produkt 2010 na rynku europejskim w dziedzinie radiografii cyfrowej. Nagroda została przyznana za stworzenie systemu DRX-1, pierwszego na świecie bezprzewodowego przetwornika o rozmiarze kasety radiologicznej, który jest kompatybilny z powszechnie używanym sprzętem radiologicznym, co niewątpliwie wpływa na opłacalność jego zakupu. System ten jest także kolejnym etapem na drodze rozwoju radiologii cyfrowej.

Wyjątkowość produktu potwierdzają również użytkownicy ponieważ do października 2010 roku sprzedanych zostało na świecie ponad 1000 systemów wykorzystujących technologię DRX-1.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.